2009. május 19., kedd

Na újra itt.Élményekben gazdag hétvégénk volt.Szombaton reggel egy közeli búzamezőre mentünk mert szerettem volna egy pár képet csinálni.Ez sikerült is.Majd a gyermekem kitalálta hogy egy kb.500 méterre lévő magasleshez menjünk oda.El is indultunk tőlünk 700 méterre megláttam két őzikét,a kutyát pórázra vettem.Az őzik elfutottak,gondoltam megszaglásztatom vele a helyüket így elengedtem,Selymes nagyon jól szagot fogott.De ekkor a őzik nem elmentek csak megkerülték a dombot és gondolták visszajönnek enni.Tőlünk kb.5 méterre felbukkantak.Nem tudom ki lepődött meg jobban mi vagy ők.Selymes mint akit puskából lőttek ki utánnuk.Na gondoltam a délelőtt hátralévő részét a kuty keresésével töltjük.Jo egy kilométer üldözés után az ötödik füttyre és kiabálásra visszajött,és a nyakamba ugrott olyan boldog volt hogy azt nem lehet leírni.Még aznap este levittük a szemben lévő csonakázó tóhoz ahhova szoktuk.Itt talált egy vakondott,hihetetlen aranyossan játszott vele méterekre eldobta majd utánna szaladt,szegény vakond csak ugy vinnyogott.De jelentem a vakondnak semmi baja nem lett azon kívül hogy egy kicsit nyálas lett.Vasárnap lementünk az anyósomékhoz itt rengeteg nyuszi van,egyet kivettünk neki és egy kicsit játszhatott vele.Nagyon,nagyon boldog volt.Hát ennyi történt velünk a hétvégén.Teszek fel egy pár képet is